someone loved and missed

La precis på telefonen med Johanna, denna fina människa som jag saknat så mkt!
Har inte hört hennes röst sen i oktober, skype är inte en favorit för mig så därför har vi bara hörts via ord de senaste 2 månaderna.
Att höra hennes röst igen var nervöst, galet och otroligt lugnande och skönt.
Jag kände mig trygg, jag kände mig glad över att inget är förändrat mellan oss trots att de gått så länge sen vi sist sågs. Johanna är en klippa för mig, det var galet skönt att få prata med henne en stund. Och snart ses vi igen :) Inom bara ngr dagar!!!! Nyår i Norge verkar bli tokbra med förhoppningsvis både Joakim och Simon med mig på dit och hemresan tillbaka till Sverige :) ååååh min fina Johanna och våra fina vänner!! :)
Nu ska här läsas så ögonen glöder innan mormor kommer hem om ungefär en timme från jobbet. Hon är fortfarande timanställd på posten i Tingsryd, postiljon är ett fint jobb :)
Morfar sover så tyst och lugn bredvid mig, min trogna morfar som har ett låååångt kontrakt och är god vän med John-Blund ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0