save tonight

Tyckte ganska synd om mig mer eller mindre hela dagen igår, kände mig ensam och var sjuk. Ringde mamma och sökte sympati, vilket jag också fick. Jag behövde det så det var fint.
Jag är fortfarande sjuk, kroppen mer eller mindre strejkar och vill bara sova hela tiden. Men jag är åtminstone klar med förberedelserna inför bild-pimet på torsdag så det känns skönt. Ska bara ta en bild senare på 6 ljus eller liknande som ska representera min ålder när jag lärde mig åka skridskor :)

Ska tvätta idag och försöka bli frisk idag inför föreläsningen imorgon mellan 13-16 och för att träffa morfar på torsdag.
Ska även göra ett besök till A6 imorgon efter föreläsningen så får bli lite piggare så jag kan köpa julklapp till mormor och morfar och min mamma. Har ingen aning om vad jag ska köpa.. förra året gjorde jag en egen presentkorg till mormor och morfar. Är det ngn som har ett förslag på vad jag ska ge dem i år ? :)

Jag hängde upp mina 2 ramar igår med en massa blandade bilder i, och det fick mig att inse att jag längtar inte hem längre, jag längtar bara efter några människor som bor där. Jag saknar inte alla, men jag saknar vissa.
Därför kan jag bli lite ledsen när de jag saknar inte kan höra av sig och tänka på mig utan att jag måste alltid höra av mig till dem och tänka på dem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0