RIP

Hades skulle åka till tandläkaren igår för att kolla tänderna..
det slutade med att han inte fick komma hem.. jag är så otroligt glad att mamma inte fick in honom i buren så jag tvingades att följa med. Annars hade jag inte fått säga hejdå..
jag var med när han fick sprutan. Hjärtat stannade direkt, han fick bara en dödsryckning senare så allting gick bra.
15:09 stannade hjärtat på honom..
Jag grät oavbrutet i 2.5 timme, jag har aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv, hela kroppen gjorde ont, migrän var ett faktum och jag vägrade ta i någonting som hade päls.
Nu slipper han åtminstone ha ont, ngt som han haft väldigt länge..


2010-12-28, 15:09. Älskade Hades kommer alltid att ha en plats i vår familj.  <3




mamma är dock dum som redan letar ny katt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0