Rapport

Jag har det prima hos mormor, har hälsat på släkten i Ormeshaga, varit och handlat julklappar och mat och har bara tagit det allmänt lugnt och skönt :) Jag är uppe innan klockan är 10 på morgonen och har hela dagen till förfogande. Det har snöat nästan 4 dagar i sträck nu..kan det aldrig sluta snöa? :o
nåja, jag försöker plugga mellan varven också och håller kontakten med Johanna under tiden. Hon är ju hemma i gemla nu och guuuud vad jag saknar henne.. och många andra där hemma också men särskilt Johanna som jag inte träffat sen i slutet av september. Det är länge! Iaf när man är van vid att träffas ett par ggr i veckan.
Nu är det dax för att baka julgodis tillsammans med mormor och sen ska jag plugga lite grann idag och självklart spela Majong på mormors nya dator. Mitt stora tidsfördriv här när det inte händer ngt roligare ;)
Simma lugnt i snön!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0