Pim

Borde sova men som vanligt när jag inte vill sova eller inte orkar så hamnar jag här. Kollat på grinchen ikväll, brukar annars se den 22-23 december varje år men eftersom man dator inte följer med mig hem nu första vändan vid jul så var jag tvungen att se den ikväll. Den filmen ger mig alltid julstämning och en längtan efter jul :) Den filmen är fin och man påminns om vad julen egentligen handlar om, dessutom gör Jim Carrey rollen som grinchen så otroligt bra!

Imorgon har jag sista grejen i skolan, Bild-pim ska göras och redovisas vilket tar heeela dagen. Skyndar mig sedan snabbt hem för att hämta väskor och packa borste, tandborste och liknande innan bussen går 17.25 mot lilla växjö. Gud vad jag längtar efter min mormor och min mamma, sjukt!

Men nu ska jag gå in och säga godnatt och hejdå till Sanne, vi hinner inte ses imorgon så därför får vi säga godnatt nu mitt i natten :p hon är ändå ledig imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0