Oleo

Tänkte bara tala om att jag lever :) julafton var mysig trots allt, hade en låång pratstund med min bror, min kusin och min moster. Mkt trevligt! :) Fick fina kap i julklapp också bland annat ny extern hårddisk med massa serier på och en mixer!
Igår hade jag ett trevligt samtal med mamma innan man drog till Carro för att fixa iordning sig, drog till Mart på förfest :) standardmjök, Tom, snyltarN, mitt körkort som mormor fick köra 6 mil för att lämna och en massa sms med Robert aka storpia :))) dock fick inte mina vänner se partypia igår vilket är lite synd, jag drack mkt men bidde inte full, konstig sprit de har i växjö nuförtiden ;) Men Oleo var skoj, träffade Magnus också, längesen man träffade honom så det var kul :) träffade Alle också, alltid kul!

Att träffa Johanna igår och få världens längsta kram var otroligt skönt! Givetvis att träffa Tove och Carro också men Johanna har jag inte träffat sen September/Oktober. Skönt att inget att förändrats mellan oss :)
Ska till henne på myskväll senare, behövs verkligen! Att bara få vara med henne, få prata om allt som hänt sen vi sist sågs och bara få umgås precis som förr :) Awesome!
Imorgon blir det förmodligen middag, bowling och myskväll med de närmaste, Simon fyller 19 imorgon så vi ska umgås lite allihopa tillsammans. HÄRLIGT!
Ser framemot Oslo också över nyår grymt mkt, kommer bli toppen :)

Utmaningarna kommer att fortsättas med när jag har en egen dator, skriver från mammas just nu. Min egna dator får jag den 5 Januari. Kommer förmodligen att uppdatera under tiden men inga utmaningar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0