Oälskad

Fick reda på för en stund sen att vi blir 3 personer till imorgon hemma hos oss.. människor jag känner men som inte är släkt. Tycker det är ganska fel, att bara för att en familjs julafton skiter sig att de ska inkräkta på min.
Det låter jätteegoistiskt men jag hade sett fram emot att ha en vanlig jul nu när jag väl är hemma, en jul med bara släkt och få mysa hemma och ha det skönt. Men tji fick jag, att folk alltid ska tränga sig på.
Tycker det är komiskt att andra är väldigt välkomna till oss på självaste julafton när jag knappt får komma hem, hur högt rankad i familjen är jag då liksom? Känner mig väldigt lågt rankad och oälskad när man värderar vänner högre än sin egen dotter, det gör mig så satans förbannad!!!!
Men jag har min kusin imorgon, min bror och mina morföräldrar att prata och mysa med åtminstone och det är jag glad för :) Ev får jag in en promenad tillsammans med grannen mitt på dagen vilket skulle uppskattas eftersom jag inte träffat honom på 6 veckor!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0