mardrömmar.

Haft massa mardrömmar inatt, drömde att både Joakim, Johanna och Simon var grymt arga på mig, att jag förstört hovmantorps revyns rekvisita och att jag fick träffa Linus Knuts igen. Han har jag inte tänkt eller träffat sen jag gick i 8:an.
Fick dock ett infall att kolla upp honom på fb, vissa förändras aldrig :)

Idag har jag en paj hals, sitter därför med varm oboy jämte mig och mackor till frukost. Jag hatar att ha ont i halsen och vara sjuk. Dock vet jag precis varför jag är sjuk idag, det är för att tentan var i måndags och jag slappnar av efter stressen av både fältuppgift och tenta.
Jag låter som povel ramel på knark igen, jippie!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0