Mardröm

Hade madrömmar inatt igen, hur kommer det sig att alltid när man somnar lugnt och har drömt fina drömmar så kommer mardrömmarna fram? Begriper inte det.
Nåja, i min mardröm gick allting åt helvete, mina närmaste vänner hatade mig, tjafsade på mig och vägrade lämna mig ifred. Alla var emot mig, utom en. Min fina bästavän! som höll mig i handen och tröstade mig.
Som vanligt är det samma person i mina mardrömmar som startar dem, inte konstigt att jag inte saknar den här personen.

Städade heeela dagen igår, lägenheten och mitt rum är ni fin fina. Det t.om luktar rent, härligt!
Pratade med hyresvärden igår, fick sänkt hyra med 800 den här månaden, lovely!
Handlade julklappar till Ludde, mormor och morfar igår också. Hoppas att det blev bra :)
Har dock inte handlat ngt till mamma och Sven ännu, har ingen aning om vad jag ska köpa, tror jag är tråkig och handlar en vanlig chokladask eller ngt när jag kommer hem till mormor.

Idag väntar banken och läsa klart min ena bok så jag slipper asa hem den. Ska dessutom packa om mina väskor, tror nämligen att jag har för mkt kläder med mig hem XD Mormor har ju trots allt tvättmaskin ;p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0