Like a prayer

Suttit och läst en bok idag i ca 2 timmar och ska strax läsa ut den är tanken.
Har även försökt att hålla humöret uppe trots att en dunderförkylning förmodligen väntar mig över jul och nyår.
Sannis kom hem ikväll och kunde inte andas.. läskigt! Behöll dock lugnet, visste att om jag hade fått panik så hade det kunnat gå mkt illa, så jag samlade mig och hjälpa henne med en lite tips om att hålla upp armarna och ställa sig i öppet fönster. Tack och lov så funkade det. Blev lite rädd där ett tag.. tänk om hon hade kvävts ? Usch, vågar knappt tänka tanken..

Kollat idolfinalen också, Jay var den rätta vinnaren och jag har en ny favoritlåt ; Like a prayer. :)
Försökt att sjunga på den ikväll utan större framgång med en fuckad hals. :p

Imorgon ska jag fixa med mina ramar och kort och jag måste dessutom komma igång med antingen bild-pimet eller läsa i den engelska kursboken. Hemtenta, umgdomslitteratur + analys över julen.  Det kallar jag studentlov ;)
Nu blir det sängen med boken + en film senare också, sova gör man när klockan börjar närma sig morgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0