Klar först av alla

Sitter på bild-pim lektion i en av datasalarna på HLK. Vi ska vara klara om 2 timmar men jag har varit klar i ungefär 20 minuter. Skönt när man känner sig nöjd och har fixat en uppgift :) Den var väldigt rolig att göra också!
Förmodligen så kommer jag kolla på den filmen fler ggr.
Ska bli kul att få se alla andras filmer senare också, särskilt Markus och Tobias har haft väääldigt roliga saker som de har pratat in i mikrofonen så det ska bli intressant att se hur resultatet blir :)
Mitt bild-pim går ut på när jag lärde mig att åka skridskor. Bild-pim innebär att vi ska ha bilder, ljud och musik och sätta ihop till en liten film om någonting som vi har lärt oss i våra liv. Väldigt intressant och kul ide :)

Somnade tillslut kl 2.45 inatt och vaknade idag och var lite död :p men jag traskade upp iaf och det är jag glad för. Man borde ha fler såna här lektioner tycker jag. Det förgyller undervisningen ;)
Det kanske är det som är meningen att vi ska komma på så att vi ska använda det här i våran framtida undervisning :p

Om ca 8-9 timmar är jag hemma hos mormor, ska bli grymt skönt att få komma hem och få krama om dem!
Dock gick min träningsväska sönder imorse när jag packade det sista.. så jag får ha 2 ryggsäckar och en rullväska istället. Kommer se ut som värsta mongot med all packning på 2 olika bussar, särskilt när jag byter buss till Ingelstad men men, det får gå ändå ;p

Snart är det dax för lunch tillsammans med Martina och Amanda, blir väl ngn macka eller sallad eller ngt. orkar inte gå hem och äta, det är för långt XD ( tar 5 minuter att gå )

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0