Kinnarps

Det är något alldeles särskilt i känslan över att öppna garderobsdörren och ta fram sin gamla HV-halsduk som man ägt sen i början av 2000. ( vilket också syns på färgerna och hur utsliten den är ;) )
Känslan är ganska enorm och bara växer i hela kroppen på en, från att vara ett pirr i magen till att bli ett stort leende i hela ansiktet :)
Hockey är något särskilt, hockey är ngt som aldrig sviker och som man alltid kan lita på ska finnas kvar när man behöver det. Jag är sååå ofantligt glad över att just idag få gå på hockey och få slappna av, släppa av hemlängtan och bara följa pucken med blicken, skrika på domaren, se folk som kan åka skridskor och bara få njuta av den varma atmosfären som finns i ishallen och framförallt Kinnarps arena :)))))

Nog skrivit, nu drar jag mig mot ishallen med min halsduk virad stolt runt halsen och får sitta och mysa i ishallen!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0