Hey soul sister

Veckans avsnitt av glee kollades ikväll, jag skämtar inte när jag säger att det är det mest geniala program som någonsin gjorts. Man skrattar, gråter och ler om vart annat, ett feel-good program utan dess like!
Sitter mest och ler med tårar i ögonen just nu och har ingen vidare lust att sova just nu trots att det är redovisning imorgon och att jag måste plugga imorgonkväll efter middagen med studiegruppen efer redovisningen. :)

funderar allvarligt på att ta fram en gammal bok och bläddra och slöläsa i, var evigheter sen känns det som att jag läste för min egen skull som inte innefattade plugg.
Funderat på vad jag vill ha i 20 årspresent, jag skulle önska att jag kunde få ngt liknande som jag gav till Johanna när hon fyllde 18, bara något fint skrivit till mig som man kan ta fram när man är ledsen och är i behov av lite extra energi :) Man kan ju alltid önska att man får det i födelsedagspresent ;)

Håll utkik imorgonkväll för utmaning nr 2 :) har ni missat utmaning nr 1 så kolla i listan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0