Golvet

Hade en grym! kväll på akademin igår och förfest på råslätt tillsammans med fina människor :)
Vi var typ först på akademin men det gjorde inget för stället fylldes sjuk fort.
Det blev drinkar, dans och mycket samtal med andra. Har även fått mig ett par nya vänner. Alltid trevligt :)
Dock så trillade jag ihop på golvet igår, mitt skadade knä vek sig under mig och jag hade svårt att ställa mig upp.
Men mina vänner hjälpte mig, tog hand om mig och såg till att jag fick vila. Såna tillfällen är ändå posivita på ngt sätt för man vet vilka som är ens riktiga vänner när sånt händer.

Hemvägen tillsammans med Sannis och Robert igår var intressant, jag gjorde bort mig ganska rejält. Förlåt Robert..
När vi lämnat av Robert så fick Sanne för sig att evergreen var öppet vilket ledde till en lite promenad sådär mitt i natten XD Både Sanne och jag trillade i snön 2 ggr och bara allmänt skrattade åt varandra. askul!
Det tog oss en timme att gå hem, men det var det värt :)

Idag struntade jag i föreläsningen, orkade inte. Dock har nog gud eller någon straffat mig pågrund av det för jag har djävulskt ont i mitt knä och där jag steg snett igår. Min kropp har ont.. tycker om det. Särskilt inte med knät eftersom jag är jäkligt trött på att ha ont i det. Får helt enkelt försöka gå på det ändå så jag inte blir alldeles stel och får ännu mera ont.

Sannis och jag ska käka donkan eller pizza idag, det behövs en dag som denna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0