Glömsk

Jag glömde ju berätta om kvällen igår, fy på mig! Jag som träffade min framtida man och allt :o
Det var iaf hockey hemma hos Virre igår tillsammans med Burni, André och Tommy.
Och jag säger då det, det är få människor som kan förgylla en dag men kvällen hos Virre gjorde veckan perfekt!
Och denna snubben André, asså jag trodde jag skulle dö!
Skåning, känner till växjö, är född 88, han har humor, han är asmega trevlig, han är LÅNG och han pluggar till fritidspedagog, jag menar hallå!?! :))))
Så jag levde i lite lyckorus igår, vilket är ganska dumt men jag behövde ett lyckorus, få en go känsla i magen och bara få känna att man hittat en fin vän iaf :) Och skånska, det gör mig jääkligt svag. Att han dessutom ska studera till fritidspedagog är bara ett stort plus (Y)

Tänk att världen är en fin plats ibland ändå :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0