Decembermys

Första december är en sån dag då som jag verkligen tycker om! Man myser runt, tänder ljus, man märker att andra får mer energi och allting blir varmare på ngt sätt :) Tycker det är mysigt faktiskt. Inte långt kvar till jul nu vilket känns toppen!!
Rörmokaren var här kl 8 imorse och gav oss värme. dock somnade jag om igen sen så det var ganska lugnt. Nu är här varmt och skönt igen :)
Har haft teaterlektion idag med en massa övningar som var kul, intergrera och agera heter lektionen. Vi skulle bland annat räkna, hälsa på varandra och sjunga till varandra. Mkt roligt med massa roliga låtar som kom upp bland annat massa jullåtar, kärlekslåtar och så vidare. Mysigt! Kommer sakna tomas lektioner och jag kommer sakna A3 gruppen sen när vi förmodligen kommer skiljas åt efter jul, tycker ju om min klass!

Var även och fikade/åt middag med Jessica idag, hennes pojkvän viktor kom även förbi en stund. Trevligt att träffa dem lite! Nu ikväll ska jag plugga lite lätt, redovisning imorgon. Ska träffa gruppen vid kl 9-halv 10 imorgon.
Nu är tanken att jag ska spela memory med Alice, låter som en himla bra ide!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0