Dag 23 - Detta får mig att må bättre

Utan tvekan så är det mina närmaste vänner, GG, som får mig att må bättre. Jag blir alltid så lugn, rofylld och känner sån enorm glädje sprida sig i kroppen :)
Det gör mig alltid glad att få umgås med dem, att få krama om dem och få prata strunt med dem :) att veta att man kan berätta precis allting för dem!
De är lycka och glädje för mig <3
Något annat som får mig att må bättre är hockeyn, att få titta på ishockey är en stor glädje för mig. Spänningen, farten och att man slits mellan glädje, ilska och pirret i magen vareviga sekund är underbart! :)))
Att dessutom få höra fina saker om saker som andra tycker jag är bra på exempelvis sjunga är aldrig fel, Robert är expert på att säga fina saker till mig, vilket jag uppskattar väldigt mkt :) Martin och Simon är hyfsat bra på det också iochförsig :p  Men att höra fina saker är ju alltid trevligt och det blir man alltid glad av :)
De sakerna får mig alltid att må bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0