Dag 21 - Ett annat ögonblick

Ett ögonblick jag börjat tänka en del på nu när det är såå mkt snö är när jag och Sacha spelade in en julfilm dagarna innan nyår hemma hos mormor och morfar. Vi sjöng, fånade oss, gjorde repotage och pratade om saker som fanns runt omkring oss :p " Där borta skottar grannen, trevligt trevligt" är en av de intelligenta sakerna vi kläckte ur oss.
De dagarna var magnifika! De var på den tiden jag och Sacha umgicks jämt, vi var alltid tillsammans och visste allting som försegick i den andres huvud.
Ska leta upp den filmen ngn dag här hos mormor tror jag  och kolla på den, den är hysteriskt rolig och för tillbaka så många kära minnen.
Ett ögonblick jag aldrig hade kunnat vara utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0