Dag 20 - Den här månaden

December, en månad som inneburit grymt mkt snö!
Jag har festat, pluggat och lyckats skada mitt knä igen.. mindre roligt!
Haft mysiga människor runt omkring mig och har dessutom befunnit mej hos mormor och morfar nu sedan den 16 December. :)
Kommer hem till Gemla/växjö den 24-31 december, Oslo 31 december - 3 januari, Jkpg 4-5 Januari och sedan 5-10 januari hemma i gemla växjö :) Åker tillbaka till mitt eget krypin den 10 Januari.
Får se vad som händer den 24-31 december. Förmodligen försöker jag träffa så mkt människor så mkt som möjligt och ev en utgång den 25 eller myskväll med Johanna den kvällen :)
Kan bli en bra sista halvlek på december skulle jag tro :)
Har för det mesta haft en glad månad, en månad med lugn och ro, mkt värme och julstämning tack vare Sanne.
Förväntar mig att dagarna hemma kan bli jobbiga pga päronen men ska svälja så mkt som möjligt.
Är jag det minsta grinig, sur, trött eller tjabbar så åker jag ut med huvudet före, kul att veta... not.
Men men, jag har jkpg nu och det är det enda som spelar ngt roll. I jkpg är allt tyst, lugnt och skönt jag jag slipper mina föräldrar. Även om jag saknar mamma just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0