Dag 19 - Detta ångrar jag

Det finns en massa saker som man ångrar, som man önskar var ogjort.
En sak som jag verkligen ångrar är den 27 December 2009. Simon fyllde 18 och mkt gick i kras. Jag skäms fortfarande över den dagen och tar på mig skulden för att hans födelsedag ev blev förstörd. Han säger att jag inte förstörde ngt alls men det är så jag känner när jag tänker tillbaka på den dagen.
Mkt gick åt helvete med exempelvis Martin, Simon och många av mina andra vänner. Det var såå många som var arga på mig trots att jag inte var ensam om att skapa bråk.
Det är därför en sak och en dag jag ångrar, ngt som jag aldrig kan ta tillbaka och fixas. Men sånt händer och det finns saker som hände då som åtminstone har blivit någolunda som det var innan, inte allt men det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0