Dag 18 - min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag var när jag fyllde 18 för snart 2 år sen, släkten var där och jag fick en massa fint och en massa god mat.
Efter middagen hämtade Johanna och Simone mig, de skulle tydligen röva bort mig till okänd destination med ögonbindel, ballonger och grejer!
De tog mig hem till Johanna och hade gjort kladdkaka, gav mig presenter och alla mina närmaste vänner var där! Vi tog det sedan lugn och bara pratade, mös och sjöng singstar. Så enkelt men så otroligt mysigt!
Så himla fina människor som verkligen tog hand om mig och gjorde den födelsedagen till ngt alldeles, alldeles extra.
En födelsedag jag aldrig kommer glömma pågrund av en oväntad överraskning. Är fortfarande smickrad och glad över det och brukar tänka på den födelsedagen när jag är ledsen och saknar mina vänner :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0