Dag 17 - Mitt favoritminne

oj, gud vad svårt! Jag har en massa minnen som jag skulle kunna prata om. Har flera minnen bara från hösten som är stora favoriter.
Insparken 2010 är en stor favorit, massa röda overaller, nattuppdraget, kårkvällarna på podiet, sittningen och en massa nya vänner! :) Det är definitivt en vecka som jag aldrig kommer att glömma. Bilder kommer dyka upp på fb förr eller senare när jag får tummen ur :p
Ett annat minne jag minns väldigt tydligt som är en favorit är bilresan till Halmstad i somras med min bästavän. En spontanresa för att vi var trötta på vädret och inte hade ngt att göra. :) Bilresan innehöll en massa roliga och behövliga samtalsämnen som gjorde att jag förstod måånga saker. En sak jag gärna gör om och minns med ett stort leende :))
Andra saker är ju resorna till Göteborg med Glans, 2 resor tillsammans där allting var roligt, spännande och läskigt att göra ngt utan föräldrar för första gången. Saker som gjorde att vi kom närmare varandra och lärde känna andra sidor hos varandra. :) Hoppas att det kommer fler såna tillfällen snart för jag saknar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0