Dag 16 - Min första kyss

Min första kyss var tillsammans med min första kärlek, Bastian Nederlof.
Finns väl egentligen inte så jättemkt att säga mer än att jag minns hela miljön i detalj fortfarande, en hästhage, en stenmur och en ladgårdsvägg.
Jag var förvirrad och det snurrade i mitt huvud efter att han hade sagt att han tyckte om mig första gången, han börjde sig fram och kysste mig.
En kyss som jag aldrig kommer att glömma, den var fin, lätt och den var speciell.
Därefter fick jag en present av honom, en present som gjorde att magen krängde till och började pirra. Egentligen inget särskilt med den, ett vanligt svettband men för mig betydde den mkt eftersom den var från honom och fortfarande och luktade som honom. ( Den följer med mig på svårare prov och grejer fortfarande )

Vi kysstes flera gånger den kvällen och jag minns det som det var igår med glädje, pirr i magen och ett leende på läpparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0