Dag 11 - Mina syskon

Mina föräldrar är skilda sen x antal år tillbaka, jag har 2 halvsyskon. En storasyster och en lillebror, syskon som jag inte träffar. Min storasyster har jag aldrig träffat men har för mig att hon är född 87 eller 88 och heter Madeleine. Min lillebror är jag nästan säker på att han är född 96, han heter Sebastian och hans mamma bor i Mullsjö, vilket inte är så långt ifrån Jkpg.
Sebastian träffade jag när jag var mindre och hälsa på min pappa i Mullsjö, Sebastian var då runt 3-4 år.

Dessutom har jag en plastbror som heter Simon och det är han som jag räknar som min riktiga bror. Vi har bott tillsammans sen vi var 4 år. Han jobbar på Max som kökschef i växjö och han är född 90.
Han är bra att prata med något händer, särskilt situationen hemma som är ganska ohållbar och då är det skönt att prata med någon som har sett och vet hur det verkligen är.
Vi gillade att kolla på Mora Träsk när vi var små och dansa i vardagsrummet ;p
Simon spelar/spelade vollyboll i Moheda. Han har även spelat fotboll och pingis.
Han är väldigt ödmjuk och tycker om att driva med mig så att jag inte är säker på om han är allvarlig eller inte.
Vi träffas inte så ofta men jag vet att jag kan ringa om jag behöver fråga ngt eller liknande.
Och det är att vara en bror eller ett syskon tycker jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0