Dag 08 - Ett ögonblick

Ett ögonblick kan förändra allting, en sekund och sen är ingenting som förrut.
Ett ögonblick som förändrade allting på en sekund det var Simons födelsedag förra året när han fyllde 18, allting kraschade på en sekund och vissa saker är fortfarande inte riktigt ok med den dagen.
Men ögonblick är också värdefulla, det är ofta de man sig mest ifrån i livet, att man får perspektiv genom de ögonblicken.
Ett ögonblick som har betytt väldigt mycket för mig var ögonblicket 2006 då bastian sa att han tyckte om mig, det blev som en slags vändning i mitt liv tillsammans med ögonblicket då jag flyttade från gemla.

Alla dessa ögonblicken innebär helt skilda saker men de har alla förändrat allt på en sekund och de har gett mig nya perspektiv på mig själv, andra och omvärlden.
Därför ska man ta vara på alla ögonblick, oavsett om de är bra eller dåliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0