Autonomi - Köttfärssås

Har haft en dag med tvätt och plugg, blev precis klar med pluggandet, känner att jag verkligen inte orkar plugga mer nu, har pluggat i nästan 5 timmar i sträck...
Men något klokare har jag förhoppningsvis blivit :) Men det får gå som det går imorgon.  Har iaf lärt mig att autonomi betyder självsäkerhet. Pratade med Joakim samtidigt och nämnde det i samband med att vi pratade köttfärssås och det klassiska " Steka färsen i en och löken i en " . Kan ju säga att diskussionen tog en oväntad vändning där igen av oss fattade sammanhanget mer än att jag skulle förklara att jag lärt mig ngt :p
Har idag bokat biljett hem också, kommer hem eller hem och hem jag kommer till Linneryd den 16 December relativit sent på kvällen eftersom att jag har föreläsning till 16.00.¨
Men den 16 försvinner jag iaf från Jkpg i ca 3 veckor, känns underbart med miljöombyte och att jag kommer hinna med sjuuukt mkt under de 3 veckorna så det känns awesome!

Nu vänter en dusch + mackor på mig, därefter blir nog en film som väntar så att jag kan få avlasta hjärnan lite. Känns som att den behöver det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0