Underbart

Kalmar i fredags med Johanna :) Hälsa på Carro och äta middag på grekisk restaurang! Att träffa Carro för första gången på 6 veckor!!! var underbart, att få skratta åt allt och ingenting var verkligen ngt jag saknat :) Carro tar fram den sidan hos mig, att jag inte kan sluta skratta! Besöket var mer än lyckat! <3 

Jag och Johanna begav oss sen till mormors husvagn för att sova där, efter 30 minuter skedde årets missöde.. jag skadade mig och kan knappt gå. Därför blev jag kvar i husvagnen igår och Johanna åkte hem. Jag kunde inte ta mej ur husvagnen, kunde knappt ta mig till en toalett, smärtan var ngt jag aldrig kännt förut..
Idag är det bättre men långt ifrån bra, har fått kryckor och stödstrumpa och mår bättre, tack och lov!

Imorgon kommer moster på besök, vi fixat med min fotobok här istället eftersom jag är lite invalid för tillfället ;)
Mormor har fixat allt åt mig i helgen, nu ikväll gjorde mamma mat till mig. Det finns dagar då det är bra att vara skadad, man blir omhändertagen för en gångsskull av sin mamma! Även om jag aldrig mer vill ha denna smärtan..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0