tom

Är hemma från myskvällen hemma hos Tove nu.. finns så mkt att säga men samtidigt ingenting alls. Är ganska tom på ord förtillfället men jag är glad för att det blev av för jag behövde dem skratten och dem tankarna med mig :)
Imorgon blir det fixa det sista och städa.. sen får vi se om jag följer med ut eller inte. Mina vänner är villiga att betala mitt inträde och min resa hem bara för att jag ska följa med, Är dem inte söta så säg? :)
Dock gillar inte mina päron detta eftersom jag ska åka till Jkpg vid typ 9 på söndag.. så vi får se hur det blir med det. Dessutom kommer jag förmodligen vara dödstrött efter städningen imorgon och har dessutom fortfarande ont i knät..

Annars blir det promenad med Hannah :) Hon sms:ade nyss och det känns väldigt lockande det också kan jag säga!
Tiden utvisar det imorgon!
Nu ska jag kolla lite på jul i kapernaum ( jag blir alltid fast i julkalenderar och måste kolla klart dem, dumt med tanke på att mamma och pappa ska spika direkt utanför mitt fönster imorgon TIDIGT ) och dessutom läsa min fotobok och se vad mina fina vänner har skrivit. Vi får väl se hur jag klarar den pressen ;) haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0