Scenskräck

Nattuppdraget var GALET! Det var såå kul :D Vi var 7 Nollor bara på slutet i min grupp men guud vad vi kämpade! Av typ 70 saker på en lista hade vi 7 grejer kvar när vi var klara vid kl halv 1 på morgonen idag. Alla var verkligen grymma och drog sitt stro till stacken, jag t.ex hade över 40 plagg på mig, jag ritade en fin teckning, jag hittade på en saga, jag spelade Jesus i en teater OCH jag har nääästan kommit över min scenskräck eftersom jag fjäsksjöng för våra domare vi hade, sjöng halleluja vilket faktiskt går lite i änglar och demoner temat :P

De tyckte så pass mkt om det, att jag fick en medalj där det stod " Du är speciell på" och sa att jag är jätteduktig och inte borde ha scenskräck. Jag var tårögd när jag gick därifrån!! En sak att mina vänner säger att jag sjunger bra, men de är inte riktigt opartiska, därför känns det skönt och kul framför allt att få höra det från människor man inte visste fanns för en vecka sedan.
Det roliga var att sen kom domarna fram till mig och ville att jag skulle sjunga för Sammy ( trubaduren i pedsex park-de anordnar insparken ) om jag kände att jag ville och vågade. Jag var såå jäkla trött då, klockan var typ 12 vid den här tiden och jag hade varit vaken sen kl 8 så jag bara kände aa visst det gick ju bra förraa gången så jag kan köra ;) Han var så himla snäll mot mig!!!  Helt ofattbart, han frågade hur jag lärt mig sjunga så bra och tyckte att jag skulle gå med i Pedsex park och vara den som sjunger på olika tillställningar för de hade tydligen inga bra sångare där.. VEM LÖS HELA KVÄLLEN IGÅR OCH VAR TÅRÖGD? VEM FUNDERAR PÅ ATT GÅ MED I PEDSEX? VEM ÄR FORTFARANDE UPPE BLAND MOLNEN ? Lilla jag (A)

Hormonerna flödade igår under gladpacksdansen och transadansen, även spexen ( teater ) anspelade alla på sex. Herrgud, när Pedsex är lulliga, Nollorna släpper lös och det är mitt i natten så kan det inte bli annat än galet roligt!
Ikväll kör vi på sista kvällen med faddergruppen, det blir insparkssittning med våra röda Pedagogoveraller, mat och sen är det förfest för våran faddergrupp vid halv 4. Nu ska jag tillbaka till skolan snart, är bara hemma på lunch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0