Positiva tankar krävs

Idag har jag bara tagit det lugnt och påbörjat en fotobok, så himla roligt :D Ärligt talat, man blir helt fast och vill bara göra fler! Som tur är så har jag bara gjort halva så jag kan gotta mig lite till imorgon ;) Skulle ju egentligen jobba imorgon men det finns inte en chans i världen.. skulle varit själv men eftersom jag fortfarande inte kan stödja riktigt så går det inte riktigt att jobba bland draglakan m.m.

Får se hur det blir till helgen, om jag kan ta mig in till stan/grace och ha skoj med alla mina vänner, men peppar peppar ta i trä, jag ska verkligen försöka lyckas,med positiva tankar löser sig det mesta! För Carro kommer hem.. och jag vill ha lite roligt tillsammans med henne :D

Så idag blir det lugnt framför film, skönt! Såg min favoritfilm bland alla Astrid Lindgrens böcker igår ; Mio min mio, underbart fin! Idag forsätter jag med Astrid Lindgren och kör Alla vi barn i bullerbyn ;)
Därefter tar jag upp min Människohamn för första gången på 5 dagar, kommer bli spännande!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

YEEEEAAAAAHHHH!

Tagga tagga!

2010-08-02 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0