Pedagog

Mitt internet kom igång i torsdags tack vare sladd! Har dock inte haft tid eller ork att höra av mig..
Allting är bra, dagarna rullar på med fullt med saker att göra, insparksveckan är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv!! Särskilt torsdags var grym med minisittning med alla pedagogerna + studenternas egna nattklubb akademin! Jag, Rasmus och Robert dansade på en avsats och jag var inte ett dugg full! Hade aldrig i hela mitt liv fått för mig att göra det hemma..
Dessutom är spriten asbillig, fick en tequila-shot och en tequila sunrise för 90 kr!!

I helgen tar jag paus från insparken men är good to go på måndag igen, måste få sova lite eftersom jag sover dåligt och dessutom måste jag tvätta för det har jag inte gjort alls trots att jag bott här sen i söndags..
Igår hade jag väldigt svårt att somna, somnade inte förräns 4 inatt, hade kollat på Eclipse och då börjar jag alltid sakna Joakim.. saknar hans röst. Ändå kan jag inte riktigt ringa honom än för det gör det slutgiltligt att jag bor här nu.. dessutom saknade jag mamma igår, trots att jag pratar med henne 2-3 ggr om dagen i telefon :/

Vill bara säga att för de som inte har fått ett telefonsamtal än så handlar det inte om att jag saknar er mindre eller att ni är mindre viktiga än de jag har ringt. I vissa fall har jag inte haft tid och i vissa fall så är det extra jobbigt att vara ifrån er, så det är därför jag undviker att höra era röster.. Men jag har inte glömt er.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0