Öjaby

Jobb igår från 7.30 till 15.00 eftersom jag fick jobba över, stressa till stan för att köpa 20års present till Ludde, stressa till Öjaby för att ge honom min gamla telefon + hans present och sen säga hejdå.. Att säga hejdå var enkelt på ngt sätt, för jag vet när han kommer hem igen och det är inte så lång tid som man tror ändå. Hösten kommer gå sjukt fort :) Så härligt att få en riktig kram dock, han är bäst på att kramas!

Sen stressa till Sofia, vi skulle på bio, såg Bröderna Karlsson. SE DEN! En av de få svenska filmerna som är bra, skrattade sönder mig mest hela tiden :) Sen sov jag där och har idag fått sova ut.. grymt skönt efter en jobbig vecka!
Ska ikväll bara ta det lugnt för jag har huvudvärk och ont i benet, har fått riktiga tabletter nu som jag helst inte vill uttala mig om eftersom de kanske inte är det mest ultimata.
Imorgon blir det packa flyttlådor mest för hela slanten.. hata.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

hej sara! hoppas allt är bra med dig :)

vi ska på bio ikväll och valde mellan två filmer, men nu fick du mig bestämma bröderna karlsson! :D



såg att du skulle flytta till jönköping, vad ska du göra där? :)

2010-08-15 @ 10:32:43
URL: http://liinaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0