Ludde

Att träffa min kusin igår var inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag grät inte, jag var bara så ofattbart glad! När man har växt upp med en kusin som en bror, gjort allting tillsammans, att det var han som lärde mig tälta pinnar, klättra på tak och inte vara en mes så är känslan enorm när han helt plötsligt flyttar till ett annat land. När han då kommer hem efter 4 månader så skrek hela kroppen av glädje och jag kunde inte sluta skratta :)
Maten var god men det hamnade liksom i skymundan, Timpan/Ludde har det bra på Irland, han har ingen flickvän men han mår bra och han trivs på sitt jobb :) Jag är glad över att hans liv är bra, att han är glad och kan njuta av att vara vuxen!

Jobbat hela veckan, imorgon jobbar jag igen och sen ska jag träffa Timpan/Ludde (: och sen blir det bio med min saknade Fia!!! Kan inte fatta att jag inte kommer träffa henne och dela hemligheter med henne på samma sätt i Jkpg.. men kvällen imorgon ska bli fin, för det har jag bestämt! :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0