Läka gör man lika mkt med hjärtat som med kroppen

Har haft en fin dag, stan en snabbis med fina Johanna och sen har mamma bytt lakan i mitt rum och rensat ut ur brossans rum. Känns knas..
Ikväll blir det sista vilodagen innan helgen, känns som att fredagen kommer att bli bra ändå, jag kämpar emot den smärtan som är kvar så blir det nog kvar sen :) Har jag traskat genom halva dagen idag så löser det sig nog! Dock var jag genomsvett när jag kom hem, men det är en annan sak ;) haha.

Har dessutom börjat med en medicin, en medicin som ska läka både hjärtat och göra slut på mina chockattacker i kroppen och jag kallar den 2010/2011 (: Fick inspiration till medicinen av en god vän, toppen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0