Högt över ängarna

Inget jobb imorgon heller.. de tycker inte att det är ngn mening när jag inte kan jobba fullt ut. Retligt, men men.
Har idag gjort klart min fotobok, saknar bara en bild och den kan jag inte få tag på förräns Jesper Eneroth kommer hem eftersom det är han som har den.. funkar inte att ta den från fb för programmet hittar inte bilden då. SKUMT! Aja, så är det iaf :D Men boken blir himla fin och jag är nöjd :) Börjat sakna min klass väldigt mkt när jag ser alla bilder från pubrundan och studenten, de sista 2 veckorna hade vi grymt roligt tillsammans och det är synd att det var tvunget att ta slut då, men så är livet (:

Imorgon får jag då ta det lugnt igen, men eftersom att knät fortfarande gör ont så gör det inte så mkt. Ska ringa jobbet vid halv 8 imorgon dock, jippie.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0