Hejdå Gemla

Att behöva säga hejdå till människor som bryr sig om en borde vara förbjudet, det är alldeles för jobbigt för alla.
Men jag är glad över att ni slapp se mig gråta, det var tillräckligt jobbigt utan att man ska behöva höra att det är okej att gråta osv..
Frågan är vem det var jobbigaste att säga hejdå till, om det var bästavännen,Martin,Johanna eller Carro? Det var nog oavgjort skulle jag tro, det var nog lika jobbigt fast på olika sätt.
Släpet är så gott som färdiglastat, senast kl 10 imorgon rullar bilen mot Öjaby för att hämta upp moster sen blir det 12 mils resa uppåt i landet.. låt mig slippa?

Imorgon ( om jag får igång internetet )  blir det rapport från nytt place efter en vääääääldigt lång dag. Kommer förhoppningsvis att vara slut så att jag kan sova gott.

Hejdå Gemla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0