Hej Jönköping

Flytten igår gick bra, men tog verkligen HEELA DAGEN! Vi började halv 9 på morgonen och mamma och Åse åkte sist vid kvart i 7 typ. Mormor var dock ängeln och packade upp alla kläder och grejer i hyllorna så allt är typ fixat medans vi var på ikea! <3
Tog en låång dusch på kvällen igår och sen kollade jag på film och läste tills jag somnade.
Om typ 2.5 timme är det dax för rundvandrig på skolan och imorgon är det upprop och sen är det bara inspark hela veckan lång. Känns skönt att mjukstarta så.
Dock funkar inte mitt internet så har fått låna en av mina roomies dator för hennes funkar, alla rumskompisar är snälla och det är så himla skönt att alla är olika! En är lugn och pratar asmkt, en pratar lagom och är mer spontan och äldre vilket underlättar med skola och så, en är typ blyg och en har jag typ inte pratat med :P haha.

Det känns konstigt att åka hemifrån, men jag ska iaf ringa Simon ikväll, känner att jag behöver prata med ngn som kan och vet hur jag exakt är. Får göra det ikväll efter rundvandringen eller ngt och sen blir det typ att ringa runt på tisdagkväll efter upprop och sånt..vill dö lite i ett hörn :p
Nu blir det smink och slappna av lite med en bok tror jag, känner mig lite trött trots att jag sovit typ 10 timmar och vaknade vid kvart i 11 ;)

Rapporterar så fort det går, ska verkligen försöka fixa internet så fort som möjligt, måste prata med hyresvärden om det ifall det är att jag måste ha bluetooth eller om det är inställningarna på min dator som är sämst.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0