Det är som en orkanvind

Mardrömmarna var tillbaka natten mellan måndagen och tisdag..vet inte om jag kan kalla dem mardrömmar direkt men de är ganska rejält obehagliga iaf om man är jag. Jag har accepterat så himla mkt och glädjer mig så himla mkt och det mesta runt omkring mig just nu men vissa saker känns fortfarande trista och det är väl det som tränger upp när immunförsvaret är rubbat i sömen..

Ledig idag :) Jobbar bara imorgon också,sen är det dax för flyttlådor och städning heeeela helgen eftersom att jag lämnar mitt liv bakom mig,startar nytt uppe i Jkpg på söndag vid typ 2 tiden.. kommer dö XD Men en lärarstudent ringde från skolan och väckte mig innnan så ska förmodligen på rundvandring på måndag kl halv 5.. Hade planerat att inte röra mig ur fläcken på måndag och stanna i lägenheten egentligen men det är väl lika bra att ta tag i det redan från början kanske :P Den dagen den sorgen.. alla känslor kommer på en gång heela tiden vilket är störande att man inte kan placera om man är glad eller ledsen,

Idag blir det Carro-Sara dag, vilket jag fullkomligt älskar!! Denna dagen ska bli bra och guuuuuud vad skönt det ska bli att få prata med ngn, få prata av sig lite och få lyssna på ngn annan :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0