A night to remember

Gårdagen var awesome!! Träffade en massa folk man inte gjort på länge + KENTA!! Blev jag glad eller!!? Jaa det kan man väl lugnt säga och han kunde nästan garantera att jag får göra min praktik där, HAPPYFACE!!!
Berättade att jag klarat alla mattekurser pågrund av hans röst i mitt huvud, han var stolt över mig, :DD

Kvällen var lite luddig men det var kul, skoj att träffa på Nikkie,Linus och kusinen också, alltid lika trevligt (:
Dessutom blev det deeptalk med Simon påväg ner mot stan, lite från båda hållen faktiskt. Han är bra att ha Simon, för han lyssnar, finns till hands och han skrattar inte åt en oavsett vad man än säger och det tycker jag om :) Han får mig att tro på mig själv och det är fint <3 Jag kommer sakna honom..

Idag sov jag länge och sen har jag bara tagit det lugnt eftersom kroppen är sliten men jag var inte bakis som vissa andra och det är skönt. Nu blir det att dra en film och äta lite tjockismat eftersom alla andra är på KarlOskar dag 2. Själv är jag hemma och vilar knät eftersom jag ska jobba på måndagkväll.
Synd att vara hemma idag dock eftersom Timpan är hemma nu och befinner sig på stan.. men jag får pussa på honom i veckan istället då vi träffas för att äta midddag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0