1 vecka

Om exakt en vecka har jag förmodligen vaknat upp för länge sen i mitt nya rum i Jkpg, alldeles själv, alldeles ensam men på ngt sätt ska det bli skönt att börja om! Och jag har redan en massa kompisar som har bokat upp sig för att hälsa på mig vilket känns grymt att de verkligen VILL hälsa på :DD
Upprop på tisdag nästa vecka på skolan.. har haft svårt att sova i natt för att jag tänkt på det, nervositeten bubblar i magen MEN jag är taggad och tror att det kommer passa mig bra! Och gör det inte det, kan jag alltid hoppa av och pröva ngt annat!

Pratade med Carro igår, insåg hur pass mkt jag saknat henne under sommaren eftersom vi inte haft chans att träffas själva, galet!! Väldigt konstigt med tanke på att vi träffades jämt själva hon och jag innan..
På onsdag ska vi iaf hitta på ngt, inte blev det Göteborg eller Köpenhamn eftersom högre makter inte tycker om oss ? men det blev iaf en myskväll med god mat, film, massa gott och massa tjejsnack!!! GUD vad jag har saknat detta med min Carro :)

Simon tog körkort idag!!! Grattis älsklingsvän :DD Äntligen har du det och du är såå förtjänt av det! Dessutom älskar jag att vi är dem ända som vi umgås med som är brutalt ärliga mot varandra, så ärliga att vi kan skratta åt det, bråka om det och bara älska det :)

Sista jobbveckan nu, bara kvällar och bara 3 dagar, HAPPY!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0