Tankning

Ska bara berätta lite snabbt om eftermiddagen! Bror ringde så fick gå av bussen igen i stan för att bli hämtad med bil, bror kör som en galning! Fick bilen och skulle åka och tanka tillsammans med Simon. När jag kommer dit har jag bara 500-lappar vilket är för mkt för min bil, inget kort med heller! Så fick åka till OKq8 för att tanka istället och växla pengar. Pengar växlade men de tog bara kort. GAAAH! Fick därför köra bort till JET igen för att tanka där och tänkte nu kan inget mer gå fel!
Naturligtvis så funkar det inte att stoppa i 100-lappar för de är skrynkliga, jag provar säkert 7 ggr på alla möjliga håll och kanter att få in dem i automaten. Tillslut lämnar jag över dem till Simon som lyckades på första försöket. INTE OK!

Dessutom gjort min första omkörning idag, Simon tappade luften XD haha.

Dessutom är jag tvungen att berätta om en grej som Simon skrev på msn innan ; 
råkade få med mig 300 spänn som trivdes väldigt bra i min ficka ;D
fast dem har lite hemlängtan nu ^^
får dem övernatta hos mig eller saknar du dem för mkt?xD

Tyckte det var lite gulligt!

Nu väntar maaat!

Nu väntar maaat!

Tyckte det var lite gulligt!

Nu väntar maaat!

Nu väntar maaat!

Tyckte det var lite gulligt!

Nu väntar maaat!

Nu väntar maaat!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt med första omkörningarna :) fick göra mina första idag också sen jag tog körkortet ;)

2010-04-06 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0