Sooova :)

Har sovit 9 timmar i natt men är på väg att somna hela tiden..
Kvällen igår var skoj, mkt folk man kände som man träffade, många från klassen,katedral och gammalt bergundafolk! Dahlgren var på topp som vanligt ;D haha.
Hade en trevlig stund tillsammans med Magnus och hans färstmö :D
Satt också mitt i ett slagsmål igår, fick massa öl på mig och var allmänt livrädd för att bli slagen :S
Träffade kusinen igår också, han är alltid lika mysig att träffa ute när han är full :D Skulle vilja krama på honom hela tiden! Han piggar alltid upp mig :) <3

Förfesten var lite kaos igår, inget jag vill göra om direkt för min del iaf, ät aldrig pommes innan en utgång.
Fick påskägg när jag kom hem i natt och dessutom har jag en snäll nyinflyttad granne som jobbar natt, mkt trevlig människa som körde mig hem! Mc Donalds och choklad är det ultimata en sån här dag, :P

Får se vad jag ska hitta på nu.. är lite spontant sugen på en dusch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0