Skogen

Slutade redan vid halv 12 idag och åkte hem och käkade och kollade lite film :) började plugga och sen var det på med skor och vårjacka för att ut och gå med Ida i 6 km. Väldigt behövligt och hon är en sån otroligt fin tjej verkligen.. önskar att det fanns fler som hon! Kan verkligen skratta, förklara hur allting känns med henne vad gäller flytten, mamma, skolan och allting annat som inte riktigt funkar just nu. guld värt <3

Nu ska jag fortsätta med mitt filosofiplugg och svenskaboken! Imorgon är det skolan och sen förmodligen träning tillsammans med Carro. Sen är det helg!
Fredag ; Städa + grillning på kvällen och plugg
Lördag ; EV fest + plugg
Söndag ; Tvätta bilen, fixa studentbild och plugga
mkt plugg denna helgen men det behövs, sista rycket nu dessa 8 veckor!

Fick dessutom min studentmössa idag, lite glad blir man väl ändå?!? Jooo lite, nu är det bara 4.5 -6 år kvar sen kan jag börja ge mig ut i arbetslivet ;D haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0