Plugg till fördömelse

Eftersom att både svenskan och tyskan är inställda idag och att vi endast hade 15 minuters samhällslektion så är jag ledig fram till 15.00. Då ska jag gå och klippa mig :) Får se vad som händer med mitt hår.. det är jäkligt slitet och behöver iaf trimmas!  Därför pluggar jag nu i 4.5 timme, är klar med psykologin och pluggat matte. Svenska och samhäll kvar och hinna äta lite också innan jag beger mig till min extra mamma :))

3.5 timmes sömn inatt, jag är gryyymt pigg av ngn konstig anledning. Fick en rolig uppgift på musiken att göra valfritt om vi vill innan vi slutar. Roligaste uppgiften hittills så den vill jag helt klart göra :) Därför, ska jag ta kontakt med min bästa vän idag så att han kan lära mig lite saker! En liten tjänst kan man väl få be om? ;)

Nu ska jag fortsätta på svenska talet tills på torsdag om mobbning, har en liten känsla av att rösten kommer skaka en aning..
Idrott, religon och träning imorgon, tagga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0