Långfredagen

Åter igen är det dax för påskhelgen. Vaknade kl 12 idag och låg sen och fick tillbaka en massa bilder i huvdet, minnen från långfredagen. En massa bilder om hur allting egentligen började, hur allting tog sin start den där dagen. Ganska sjukt egentligen, men rätt trevligt att jag kom och tänka på det.

Idag ska vi grilla här hemma, toppen(Y) Ska snart ta min lilla kropp och placera mej vid köksbordet med alla utbildningskataloger och försöka komma på vad jag ska söka under helgen.. känns lite småvemodigt.

Vi hade typ bestämmt att jag skulle köra in nu ikväll, smsar min bror och frågar om jag kan ha bilen, givetvis ska han jobba just idag och har bilen på jobbet, great! Ibland är han lite ego, han har haft bilen sen i söndags eller måndags och jag blir lite lack men aja :) ingen ide att gråta över spilld mjölk.

Så nu får vi väl helt enkelt hitta på en annan lösning...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0