Just what I need

Blandad dag med många olika känslor idag men har varit en glad dag ändå!
Blir glad när man får chansen att reda ut saker, det är då man mår som bäst efteråt.
Dessutom så hade jag ett långt samtal i matsalen idag tillsammans med Sofia, och jag älskar verkligen att prata med henne, :) vi har liksom tvåvägsdiskussioner hela tiden, man får stöd och man får chans att prata av sig. Så himla skönt! Dessutom är hon så jäkla härligt att umgås med :D <3

Idag har jag bara tagit det lugnt, nu tänker jag lägga mig i sängen med film. Lediga imorgon så sova ngn timme mer, sen plugga religon inför provet nästa vecka och sen drar jag och Glääänsie och tränar tillsammans :) Rehab, kondition + styrka. :)

Just nu är mitt liv ganska perfekt.. väntar bara på att nästa smäll ska komma vilket förhoppningsvis dröjer ngn vecka till... Pappa och jag pratar igen nu efter 3 dagars tystnad, dock höll vi på att bråka ingen för ngn timme sen, men allt löses med lite seriösa diskussioner om ränta, rotavdrag och likande XD
SMAAAAAAAAAAJL!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0