Finns ljus

Det finns ljus även i denna världen, fått mejl från syv och man får ha 250 ig poäng.. mejlade tillbaka och frågade om det gäller även projektarbetet. Isåfall kan jag le igen!

Hela kvällen igår var mest tårar och samtal med mamma och pappa, mamma var orolig och pappa försökte att vara förnuftig och resonera om att man inte ska flippa ut förrän man vet ngt säkert.
Inte för att det lugnade särskilt mkt. Det enda som lugnade var syvs mejl nu, det gjorde mig lite småglad.
Dessutom att HV har matchboll inför imorgon känns helt underbart!

Nu ska jag laga lunch och plugga matte hela eftermiddagen, jag SKA fixa det där jäkla matteprovet. Om så Alexandra eller Sara Frisk måste hjälpa mig och ägna sin fritid åt mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0