Du kan lita på mig

Haft mardrömmar om studenten hela natten och morgonen.. jäkla dagrester som kommer tillbaka och jagar mig när jag är försvarslös..
Somnade iaf runt halv 3 efter att jag kollat 4 avsnitt av solsidan, sjuk serie ;D
Idag måste jag dock dessvärre plugga..  måste göra klart engelskaredovisningen och läsa i min svenskabok. Hata.

Ett samtal igår var jobbigt men välbehövligt. Satt dock och storlipade mest pågrund av att allting släppte och kom ut på en och samma gång.. skönt men frustrerande.
Det är bara med martin som det känns okej att gråta, han är den enda som inte tar illa upp när man gråter. Alla andra blir så himla ledsna när jag börjar gråta, :P
Snart så, kan det kanske bli som förr igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0