Du hast

Det är inte ofta som jag vill ha musik med lite "läskiga röster" och jag hatar verkligen Rammstein men idag, kräver mitt huvud och mitt humör lite Rammstein. Är lite frustrerad inför morgondagen då ingenting går som man vill att det ska gå..

Annars har dagen varit bra, köpt träningskort idag till mig och fröken Glans, slapp världens längsta kö för att jag har kort sen innan och hade kontanter :DD då blir man glad!
Var sen lite på stan med Simone och Nina, åt varsin glass och så. Simone följde sen med mig hem och rensade min garderob, halva garderoben försvann :OO herregud! Var ett tag sen jag rensade den..
Sen har jag mest försökt ta reda på om vi ska ut imorgon eller inte, just nu har vi ingenstans att ta vägen och jag är grymt otaggad.. Ev blir det så att jag kör bil in... men jag vet inte. Vi får se helt enkelt. 

Nu ska jag kolla på ngn film, Sherlock Holmes tror jag eller nått! 

PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0