Driving in the sun

Att köra bil när solen skiner måste vara det bästa som finns! Om man sen lägger till brossans usb-minne och att sluta tidigt på onsdagar och ledig på fredagar så kan faktiskt världen vara fina grejer :D
Hårt träningspass på morgonen idag, springa heeela tiden. men vet ni? Benen gjorde ont i sådär 5 minuter, sen kutade jag bort det! Kan denna dagen bli bättre? Att få ta ut sig för första gången på ett halvår, att få en glad klass, att få sluta tidigt och köra bil i solan med brossans minne och nu köra lite styrka eftersom att eftermiddagsträningen ställdes in. Jag är lycklig idag :D

Imorgon blir det bil till skolan igen, fredag ska jag ta bilen till att träna också, toppen!
Högskoleprovet på lördag.. börjar bli lite nervös inför att ej hitta salen och över ordkunskapen.. men men :)
Ida och jag ska lösa detta på lördag morgon. Känns tryggt att leta med växjös virrigaste person ;) haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0